Organickou návštěvnost Gooutu se podařilo meziročně zdvojnásobit. Hlavní zásluhu na tom má neuvěřitelně pozitivní a pružný tým vývojářů, skvělý obsahový tým a celkové zapálení, které je cítit snad v každém detailu.
U velkých webů s velmi dynamickým obsahem, jakým bezesporu nejrychleji rostoucí prodejce vstupenek v Evropě je, bývá klíčové uvědomit si, jaký obsah je ten nejdůležitější čili kterému je potřeba věnovat systematickou péči. Jak tomu často bývá, nejvíce péče je bohužel věnováno urgentním záležitostem, nikoliv těm důležitým.
Z pohledu vyhledávačů je klíčovým stabilní, dlouhodobý obsah. Konkrétně v případě prodejce vstupenek to tedy nejsou detaily jednotlivých akcí. Ty totiž ze své podstaty velmi rychle vznikají a stejně rychle zanikají, což často vyhledávače ani nestačí zaznamenat. Když už nějakou událost zaregistrují, bývá obvykle pozdě.
Stabilním obsahem v případě Gooutu jsou tedy především profilové stránky umělců, kapel, divadel, klubů atp.
Jakmile jsme společně identifikovali stabilní obsah, byly kroky následující:
Realizace výše uvedených kroků spolu s technickými úpravami způsobila v poměrně krátkém nárůst organické návštěvnosti, která roste prakticky až doteď. Vedlejším efektem toho, že se nyní Goout umisťuje na názvy kulturních institucí a umělců na předních pozicích, je větší ochota Google rychleji indexovat nové události, což významně pomáhá jejich prodeji.
